PREDSTAVA: romantika v podobe zasneženej krajiny, v stane prezentácia ľadových sôch, veľké množstvo spokojných a usmiatych návštevníkov (hlavne detí), ziskovosť projektu… REALITA: zrútená konštrukcia, znehodnotená vnútorná expozícia a poškodená reputácia. Cena nemôže byť jediný ukazovateľ, ktorý pri výbere haly/priemyselného stanu budeme porovnávať a brať ako hlavný rozhodovací prvok.

PREDSTAVA: romantika v podobe zasneženej krajiny, v stane prezentácia ľadových sôch, veľké množstvo spokojných a usmiatych návštevníkov (hlavne detí), ziskovosť projektu... REALITA: zrútená konštrukcia, znehodnotená vnútorná expozícia a poškodená reputácia. Cena nemôže byť jediný ukazovateľ, ktorý pri výbere haly/priemyselného stanu budeme porovnávať a brať ako hlavný rozhodovací prvok.

PREDSTAVA: romantika v podobe zasneženej krajiny, v stane prezentácia ľadových sôch, veľké množstvo spokojných a usmiatych návštevníkov (hlavne detí), ziskovosť projektu…
REALITA: zrútená konštrukcia, znehodnotená vnútorná expozícia a poškodená reputácia.
Cena nemôže byť jediný ukazovateľ, ktorý pri výbere haly/priemyselného stanu budeme porovnávať a brať ako hlavný rozhodovací prvok.

PREDSTAVA: romantika v podobe zasneženej krajiny, v stane prezentácia ľadových sôch, veľké množstvo spokojných a usmiatych návštevníkov (hlavne detí), ziskovosť projektu… REALITA: zrútená konštrukcia, znehodnotená vnútorná expozícia a poškodená reputácia. Cena nemôže byť jediný ukazovateľ, ktorý pri výbere haly/priemyselného stanu budeme porovnávať a brať ako hlavný rozhodovací prvok.